Mzdové poradenství
Vedení mez a Mzdové poradenství poskytujeme v plném rozsahu, tzn. jedná se především o tyto služby:
outsourcing mezd – převzetí celé mzdové agendy, kontrola, vyhotovení mezd, statistiky, reporting pro zahraniční centrály, komunikace s úřady, zasílání přehledů na úřady, atd.
vedení osobních složek zaměstnanců – sledování zákonných povinností a dle aktuální právní úpravy poskytujeme klientům poradenství, jak je nutné dokumenty upravit, aktualizovat, atd. Připravujeme také vstupní dokumenty, výstupní dokumenty, atd.
poradenství ohledně daňově uznatelných benefitů, obecně veškeré poradenství ohledně benefitů, cestovních náhrad, využívání vozidel, atd.
Služby poskytujeme komplexně, ale jsme schopni poskytnout i jednotlivé části – záleží vždy na klientovi, co vše potřebuje. Odpovíme i na jednotlivé dotazy týkajících se mezd a mzdové oblasti.
Zeptejte se nás nebo si zarezervujte schůzku ZDE